April 24, 2018

blog.enedue24.net.pl

indeks1
Tajemnica Twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o własną wagę. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa ilość kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, na przykład… testosteronu. Przewlekłe albo częste głodówki czy zupełne
potencja
wykluczenie wszelakiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo dobrej wagi ciała też może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest mocne serce

Postępuj według zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne konsumowanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – przepływ krwi. Ponieważ erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w różnej postaci odłóż na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który efektywnie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

problemy z potencją