September 21, 2018

blog.enedue24.net.pl

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie jedzenie. Zbilansowana może łatwo wpłynąć na nie tylko stan potencji, lecz również płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje w czasie ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wtedy do dosyć ważnych ubytków selenu. Łatwo go uzupełnić jedząc niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny bardzo istotny składnik w naszej diecie to cynk, który odpowiedzialny jest za przemianę testosteronu, ten natomiast wpływa na nasze libido. Podczas spożywania napojów procentowych czy palenia tytoniu spada poziom cynku, ale można go uzupełnić poprzez warzywa strączkowe, niektóre ryby, białe mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Niezwykle ważnym elementem jest także arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina przyśpiesza wytwarzanie spermy oraz wydłuża czas życia plemników. Składnik tania levitra ten bierze udział także w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne ulegają rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, jaka działa na właściwe działanie hormonów. Jeżeli chcemy poprawić jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie tani cialis

problemy z potencją