September 25, 2016

blog.enedue24.net.pl
3154-3377-ico-wu.jpg

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż treningi ciała działają pozytywnie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swój seksualny potencjał, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 wariantami ćwiczeń, które najszybciej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego seksu. Ten typ ćwiczeń ożywia produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu podnosi się, gdy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra w zelu

Żeby ulepszyć jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj erekcja

problemy z potencją